maart 28, 2017

Yara maakt prijswinnaars HortiContact Gorinchem bekend

By: Rob Willems

De medewerkers van vier glastuinbouwbedrijven dragen binnenkort een mooi T-shirt van Yara. Zij krijgen namelijk allemaal een T-shirt met daarop de actie ‘easy as 1-2-3’ van Yara Substrafeed Benelux. De bedrijven zijn in de prijzen gevallen door mee te doen aan een actie die Yara Substrafeed onlangs hield tijdens de HortiContact in Gorinchem. Eén bedrijf heeft daarnaast ook een geheel verzorgd weekend gewonnen. 
 
De vier prijswinnaars worden bekend gemaakt in een kort filmpje. Rob Willems, salesmanager bij Yara Benelux , trok onlangs de winnaars. Dat gebeurde in de demokas van Yara Benelux in Vlaardingen. Drie bedrijven zijn de dagwinnaars geworden bij de actie in Gorinchem, ook trok Willems één hoofdwinnaar.
 
De trekking in de demokas was evengoed een mooie gelegenheid om iets meer te vertellen over de demokas van Yara in Vlaardingen.  Yara test hier met verschillende gewassen en in verschillende teeltsystemen en afdelingen haar vloeibare meststoffen. Zo krijgt het bedrijf goed zicht op de werkzaamheid, maar kan ze er ook nieuwe meststoffen testen. De kas wordt ook gebruikt voor trainingsdoeleinden voor bijvoorbeeld dealers en eindgebruikers.
 

Bekijk hier de video van de trekking van de Prijswinnaars van HortiContact Gorinchem.